Pladask fall

publicerat i Allmänt;

Igår kom ett oväntat pladask fall. Det är i dessa stunder som jag blir så påmind över att jag fortfarande är en lillasyster som dagligen lever i sorgen i att förlorat sin storebror, även fast det gått 4,5 år. Livet efter några år rullar lätt på, men sen kommer de där få stunderna som det blir plattfall istället. Då sorgen och saknaden känns lika stark i kroppen & hjärtat som dagen efter olyckan. Kroppen blir en samlingsplats för alla olika känslor och i hjärnan har alla fund...eringar och tankar stormöte. ♡

Det var så skönt Robban att bara få släppa spärren igår, den där "vardagsspärren" man har för att kunna få livet att gå runt. Tårarna delades med skratt, och din spotifylista fick spelas varmt på högtalarna. Jag gick in i min bubbla och jag delade stunden tillsammans med dig ♡

 

Kommentera inlägget här :